onsdag den 20. marts 2013

NOGLE GØREMÅL UDSKYDES BARE...


igen og igen... Således er de fire årstider passeret, uden at jeg har fået opdateret min besøgsliste, og starteligt dengang smed jeg tilmed flere ud for at ville lave et snedigere system. Suk!!
Personligt har jeg jo ingen problemer med at følge de ønskede bloggere, ligger ude under favoritter i forskellige mapper, men vil gerne fremhæve nogle iblandt flere hundrede :)
Nu er jeg godt igang, langt om længe, og håber at kunne friste nogle af Jer med besøg hos ukendte...
nb. Indrømmet, jeg tjekker først i morgen, om rette adresser er indsat, og i den kommende tid kommer flere bloggere til!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det var fina små kort. Det ser nästan ut som små julkort. Ha det bra !

Donald sagde ...

Jeg skal love for at du har fået en anonym kommentar fuld af links! Men tak for ideen med at besøge ukendte websites. Det er faktisk en god ting at forny bekendtskaber en gang imellem.

Håber helbredet er godt og ønsker dig en god påske!

Catherine sagde ...

Fedt at stadig få være på listen, kære veninde ;-)

Hilsen den inaktive

ps. blogs jeg anbefaler bliver ofte opdateret

Rasmine sagde ...

Vinterkattene ser noget mellemfornøjede ud, som om de tænker: "Det ville ikke være af vejen med lidt fuglesteg, men på den anden side bliver der jo sørget for os, så det er ikke umagen værd at gå ud i kulden for så lidt." :-)

Anonym sagde ...

Min nye blog skal bare aktiveres, så håber jeg at komme med. :)
Kirsten

anjoe sagde ...

Tak for Jeres kommentarer :)

Ifølge kalenderen skulle vi være ved motivet øverst til venstre, men vejrligt passer vi stadig til vinter, og ja, kattene foretrækker nok at nøjes med det vanlige foder...