fredag den 30. august 2013

I DOBBELT FORSTAND...


...for de seneste 3-4 uger har jeg bare været træt nærmest i døgndrift, og i går mistede min b(l)ærbare mappen med alle mine fotos + nogle services. Hvor pokker de er henne, ja det må vores fagmand finde ud af i næste uge! Heldigvis har jeg stort set alle billeder liggende på sticks, og der får de lov at blive, indtil mysterierne er løst.
nb. Håber snart at få overskud til såvel hjemlige som udadvendte aktiviteter, for det savnes, men bare tanken herom sløver mig totalt, suk :(

9 kommentarer:

Rasmine sagde ...

Pas først og fremmest godt på dig selv!

Annemor sagde ...

TA nu vare på deg selv. Først og fremst.
Jeg sender noen klemmer sydover med håp om et lite energiboost.
Mormorklem også til Rimkogeren.
og et lite voff til Frederik

Lone sagde ...

Tilslutter mig de øvrige kommentarer, pas nu på dig selv.

Kirsten sagde ...

Lav det, du bedst kan lide, mens du samler kræfter, så kommer energien af sig selv på et tidspunkt. :)
Knus herfra.
Kirsten

Birgitte sagde ...

Problemer med billeder, pc, sort skærm og meget andet er meget velkendt ;-) Men hvis man ikke har kræfterne er det nok også bedst at tage den med ro :-)
Tak for dine hilsener, håber i får en dejlig søndag :-)

Donald sagde ...

ja, tag den med ro, som Birgitte skriver. Jeg håber at du nyder de gode timer ind imellem. Det er det, vi kan gøre, når vi har det mindre godt.

Frk. Bibo sagde ...

Enig med de andre. :) Små skridt kan nogle gange være det bedste. Gode ønsker herfra. Og håber desuden at pc'en finder sig selv igen. :-)

Anonym sagde ...

Ja du måste kolla vad som är galet. Ha det bra !

Margrethe sagde ...

Netop som jeg er vendt tilbage til blogverden, er du pistvæk ;-) Håber du er frisk igen snart, og at du har fundet ud af hvad der er galt med PC'en - øv altså!Godt du har gemt dine billeder andetsteds.