tirsdag den 2. juli 2013

TIRSDAGSTEMA #SOMMERAKTIVITETER...


Tirsdagstema vil gerne, at vi beretter om vores sommeraktiviteter...
Vejret her på Lolland har endnu ikke været specielt sommerligt, så jeg har alt væsentligt opholdt mig indendøre, saneret i skabe samt skuffer, og just i disse dage sletter jeg på livet løs i mine fotomapper på computeren. Viste billede er flere år gammelt, brugt i en fotoduel, hvor temaet var rødt. Efter udgivelse her, ja så deletes det!
Vejret skulle snart blive mere sommerligt, og dermed følger udendørs aktiviteter rundt om på Lolland; læs: fototogter, og dermed vil nye mapper fyldes, ligesom at jeg sikkert finder lidt nye ting og sager, der kan fylde op i skabe og skuffer. Ja, ja, sådan er det :-D
Vil du se andres bud på sommeraktiviteter, klik da her!

5 kommentarer:

anemonen sagde ...

En utomordentligt bra aktivitet som man kan ta till när vädret inte är så somrigt.

Inge sagde ...

Det er dejligt at få ryddet op rundt omkring, så bliver der plads til nye ting.. :-)

Annemor sagde ...

Får man hevet ut noe, kommer det alltid noe annet i stedet. Tror jeg. Med det være som har vært er nok ryddeaktiviteter i billedmapper en fin sommersyssel :)
Kjekt bilde :)
Mormorklem til deg og Rimkogeren :)

billedmager sagde ...

I dag er det varmt når man bevæger sig ud i solen. Sjovt se din sammensætningen af gasbetonfiguren og den fine røde stjerne. God sommer til dig.

SigridfraEnget sagde ...

Det kan være bra med noen regnværsdager innimellom, slik at man får ryddet og ordnet... ;-)