tirsdag den 13. november 2012

PAS PÅ...

Rimkogeren er atter hjemme, så
pas på derude...
 
Og ifald han udgiver beskrivelser
af hans sygehusophold, ja da skal
disse nok tages med flere grant salt, eller hvad det nu hedder...
 
Selv troede jeg, omkring hans første, natlige indlæggelse, aldrig mere at skulle se ham hjemme. Det OK, for aldersforskel og selve situationen, samt at have forberedt noget sådant tankemæssigt, giver en god og logisk tænkende ro. Samme som da jeg sidste år fik konstateret griseri på den ene lunge, og fravalgte ekstra undersøgelser og behandling. MEN hvad Rimkogeren angik, da fik jeg ham afsted, for han vil mægtig gerne blive mægtig, mægtig mange flere år gammel. OG det tegner sig da heldigvis til at kunne blive tilfældet nu.  Og så takker jeg afslutningsvis for alle kommentarer på min blog her, samt mit rimeri hos Rimkogeren, og så de søde mails, jeg i øvrigt har modtaget, såvel til mig personligt, men ditto dem til Rimkogeren :)

5 kommentarer:

Lone sagde ...

Det glæder mig meget, at høre de har løsladt Rimkogeren.
Det er hårdt når sygdom indtager familien og som min kloge hedengangne mor altid sagde, skal et godt helbred til at være syg.
De bedste tanker til dig og Rimkogeren.

Anonym sagde ...

Har stakkels Frederik, så fået piskefløde i kaffen igen? :)
Det glæder mig, at du har din rimkoger hjemme igen.Hils.
Kirsten

anjoe sagde ...

Tak for Jeres kommentarer - og undskyld mine forsinkede svar...

-Lone. Din mors ord kan jeg skrive under på, og jeg vil tilføje, at det kræver endnu mere, når man er indlagt :)

-Kirsten. Du kan tro, at der kom piskefløde i kaffen, og således genfandtes den gode ro og orden i det lille hjem :)

Catherine sagde ...

Varme tanker sendes jeres vej :) Godt at gemalen er hjemme igen!

anjoe sagde ...

Tak Catherine :-D