onsdag den 7. december 2011

DAGENS PLETSKUD...






5 kommentarer:

Lowell sagde ...

So funny! I loved these cartoons! More, more!

So sorry to hear you've been sick. That's no fun at all. Hopefully, you have recovered and will stay well...especially with the holidays soon upon us!

Anonym sagde ...

Jeg føler mig lige så forældet, som staklen i klassen med smartphones.
Jeg må stadig tage mig selv i ikke at flytte telefon mellem mund og øre, når jeg bruger mobilos. Jeg har bemærket overbærende smil.
Jeg har brugt timer i dag, på at oprette en blog her, uden at det lykkedes. Jeg kunne ikke engang finde en support.
:(
xantippen

Donald sagde ...

Du milde moster, jo det er da pletskud. Den første giver ligefrem et gys!

Alice ser lidt træt ud, forståeligt nok, sådan som hun skal rundt i "Wonderland". Den er næsten klassisk at gebisset bliver kritiseret for at være for gult :)

anjoe sagde ...

- Jacob. No fun at all, no, but I'm OK again, thanks ;-)

- xantippen. Uha, hvis det er rigtigt, må du forvente at skulle forblive på nuværende klassetrin - og din juleferie inddrages :-D

- Donald. Ja jeg er også glad for, at den hjemlige brødrister tilhører de flade modeller, for to måneder i sommers var en lerduebane etableret her lokalt *LOL*

Anonym sagde ...

Ja jeg er håbløs til it, men gør som de små hunde, op igen og prøve at ramme målet denne gang.:D
Du er ung nok til at have fået kendskab til det fra starten. Det gør en lille forskel, og jeg er sk----misundelig.
Hygge :)
xantippen