torsdag den 25. november 2010

GRØNT ER MÅSKE NOK GODT FOR ØJNENE, MEN...






4 kommentarer:

Mahalo sagde ...

Kan du heller ikke lide broccoli og lever, anjoe?
Jeg elsker begge ting!:-D
Vittighederne er SUPERSJOVE idag...
Broccoli og lever er en universel hadeting (for børn...)! *LOL*

anjoe sagde ...

Kalve- og kvielever er mums, og samme er broccoli, når den behandles ordentligt :-D

nb. Jeg bad om mere sne, så markerne kunne dækkes, men hvad sker nu, jo solen kæmper sig vej! Ja, ja, så kommer der mere grønt for øjnene :)

Margrethe sagde ...

Hehe - Jeg hader lever...!!!! men broccoli er jeg stor fan af. Den med lasagnen er guld!! ;-)

anjoe sagde ...

Svinelever skal du ikke byde mig, Margrethe... ej heller hjerter, slet ikke sidstnævnte. Uhh, jeg får total opkastningskvalme bare ved tanken om duften/STANKEN :(