fredag den 20. august 2010

BOLDEN RULLER...





2 kommentarer:

@ sagde ...

Argh fluer! Og så fluer med de der frygtelige fodboldhorn - det må være et rent lyd-helvede! Tak for dagens grin.

Håber alt er vel på Lolland - her er alt super, kommer bare ikke rigtig på bloggene længere. Tiden er optaget af hverdagen ;-) Hils husbonden.

Kh. Liv

anjoe sagde ...

ARGHHHHH, mit SMIL skulle vises i 100xstørrelse, Liv, for jeg har tittet lidt ind på din "døde fluers blog" en del gange.
Nu at læse, at alt er ovenud vel hos dig i familieregi, ægtemand, børn og så den lille vuffer, ja så falder jeg sammen af lykke. Du aner næppe, hvor meget jeg har tænkt på dig og dine! Da jeg ad bagveje fandt din blog igen, gemtes adressen, men ved besøg fortsattes altid de døde fluer...

Lev vel, Liv, og dejlig læsning :-D