onsdag den 12. maj 2010

EN DEL AF LIVETS SKOLE...






3 kommentarer:

Donald sagde ...

Har du undervist? Så har du vel også mærket angsten for at spørge, så billede nummer to er morsom men langt fra, hvad jeg har oplevet. De er ellers skægge allesammen :-)

anjoe sagde ...

- Donald. Jeg har kun været vikar i lidt over et år, men oplevede selvfølgelig en del af den slags situationer; husker desuden ganske vel egen folkeskoleelevtid ;-)
For en 7-8 år siden meldte jeg mig til et edbkursus i håb om at lære flere af computerens funktioner at kende. En aften ugentligt sad jeg sammen med 20 kvinder og 2 mænd og blev undervist. Det viste sig hurtigt, at de havde meget større viden end jeg, eller rettere det havde de ikke, men turde ikke spørge. Jeg gad ikke spilde aftener og penge på et ringe udbytte, så jeg spurgte flittigt, og sjovt at høre de tilfredse udbrud rundt om i klasselokalet, når brikkerne efter nok en forklaring fra vores lærer faldt på plads hos de andre kursister. Først den 7. af i alt 12 aftener vovede nogle af de andre at spørge!!

Donald sagde ...

Tak for den historie! Den passer med mine oplevelser i klasserummene. Rimkogeriet må kunne levere en opsummering :-)